Lite nytt som fick följa med hem från England.

Var på besök i London Fredag-Måndag och råkade svänga förbi Waterstones på Piccadilly när jag ändå var ute och traskade på den gatan. Mycket fint finns det men kom hem med dessa tre…

Annie Matilda 9781471403989

Annie och Matilda är 2 böcker som jag fingrat på många gånger i den affären men aldrig vågat mig på att köpa hem med rädsla för att bli besviken men nu kände jag att det var dags. Dessutom så trillade We Were Liars ner från en hylla så det var ju ett säkert tecken på att jag skulle läsa just den boken nu före någon annan.

Har ni läst någon av dessa böcker? 

2 thoughts on “Lite nytt som fick följa med hem från England.

Kommentera

