The Bride and The Brute – En medeltida Romans

Jayce Cullen has been fighting her fear of thunder and lightning ever since she was a child, but nothing could have prepared her for the fury of her new husband.
Feeling deceived and betrayed into a loveless marriage, Lord Reese Harrington wants nothing to do with his new wife. Trapped in a marriage with no escape, the beautiful young bride must battle the demons of her husband’s past and hope that she can weather the storm his brutish behavior unleashes.

511-5-FrFeL

Jag laddade ner denna bok av en slump helt gratis på iBooks för några veckor sedan och om jag hade vetat då att jag skulle bli inslängd i berättelsen från mening 1 ja då hade jag börjat läsa den mycket tidigare.
Detta är en kortare berättelse som Laurel O´Donnell bjuder sina fans på som tack för att de läser hennes böcker. Jag har inte läst någon av dem, men efter att ha läst denna så känner jag att jag nog måste ta mig ann dem någon gång snart.

Huvudrollen Jayce är tuff, trots sin nya roll som fru på slottet, så ifrågasätter hon sin vresiga man gång på gång. En underhållande och mysig kärlekshistoria som utspelar sig någon gång på medeltiden. Om ni får chansen och gillar denna typ av böcker, tycker jag absolut att ni ska ladda ner den på iBooks direkt. Och som jag skrev tidigare, den är helt gratis.

Kommentera

