Tack Harlequin för snabbt svar!

För ett tag sedan så började jag att läsa en av Harlequins Paranormala serier och såg att endast 2 av 3 böcker fanns att tillgå på deras hemsida, så jag slängde ihop ett snabbt e-mail och frågade dem om de visste när den tredje delen skulle komma ut på svenska. Jag fick redan dagen efter svar men tyvärr var det inte det jag hoppades på. Såhär skrev dem:

00001

Tråkigt men sant. Alltså så kommer inte den tredje delen av denna serie att översättas på svenska, eller i alla fall inte publiceras hos Harlequin något mer. Får se om jag kommer köpa hem den tredje delen någon gång i framtiden på engelska.

97891640734269789150706659

Kommentera

