Får tårar i Ögonen av glädje!

Jag skojar inte när jag säger att jag får tårar i ögonen. Detta är en person som jag träffat flera gånger och jag är så glad att hon får uppfylla sin dröm att släppa sin egna bok som dessutom hjälper så sjukt många tonåringar över världen. Och dessutom bara skriker glädje, nörderi och Carrie Hope Fletcher. Man kan inte hjälpa det,  man skrattar, man ler, man känner sig stolt, MAN BLIR VERKLIGEN 100% mer positiv över livet. Tack Carrie och grattis för en fantastisk bok!
Det här får ni inte missa!

1610915_795945207137484_7671942396279941850_nCARRIE

Kommentera

