Modernista nytt favoritförlag?

Det är svårt att sticka under stolen att Modernista snabbt har blivit en favorit bland bokförlagen. På senaste tiden har de spottat ut sig svenska översättningar av efterlängtade böcker. Och det verkar ju bara fortsätta…

Här är några böcker som står högst upp på min Önskelista. Dock får jag vänta ett tag med att köpa hem dem då jag har några olästa böcker kvar i bokhyllan som jag måste beta av först. Har ni läst någon av dessa, vilken av dem borde jag köpa hem först?

001b  002 004aguirre_enklav_omslag_inb

4 thoughts on “Modernista nytt favoritförlag?

Kommentera

