Låt oss prata om Bokmärken

Bokmärken. När man var liten fick man välja och vraka vilket bokmärke man ville skulle pryda boken och samtidigt hjälpa en att hålla reda på vart man låg någonstans, magiskt va? Men har ni tänkt på en sak. Vart finns bokmärkena nu?
Ibland, om man har tur, finns det ett ställ med 3D bokmärken med något djur på. Men de har alltmer försvunnit och nu är de nästan helt borta. Vart har dem tagit vägen?
Jag fick faktiskt googla efter ställen som sålde bokmärken och hittade några enstaka. Men om jag googlade på engelska ja då fick jag upp en affär med hela 9 sidor med bokmärken jag kunde välja mellan. Men ska jag behöva betala dyra pengar endast för att frakta hem dessa? Det är ju helt sjukt. Skäms svenska bokaffärerna, Skäms. Detta måste ni bättra er på!

Har ni samma problem? Vart hittar ni era bokmärken? 
Ps. Tack Pocketshop för att ni alltid har era bokmärken till hands. Ni är toppen!

2 thoughts on “Låt oss prata om Bokmärken

Kommentera

