Just Nu…

… läser jag: Stormfågel av Conn Iggulden & All I Know Now av Carrie Hope Fletcher. Mycket bra böcker. Skulle vilja sluka dem men livet kommer mellan.

… tittar jag på: Lark Rise to Candleford. Så mysig serie, lite i samma stil som Lilla Huset på Prärien.

… lyssnar jag på: Peter & Bruno live på China Teatern. Fantastisk liveinspelning

… spelar jag: Pyramid Solitaire, Gahd kan inte sluta!

… äter jag helst: Kycklingsallad med Fetaost

… längtar jag efter: Semester och Englandsresa

… vill jag tipsa om: All I Know av Carrie Hope Fletcher. Vart fanns den här boken när jag växte upp? Alla tonåringar och unga vuxna borde läsa den.

Kommentera

