BookDepository

Jag har aldrig beställt något från BookDepository men är väldigt sugen på att göra det. Problemet är bara att jag bestämt mig sedan innan att beta av böckerna som redan står i bokhyllan. Dock är jag i stort behov av sommarläsning då dem böcker som står i hyllan inte direkt passar in i den kategorin. Jag vill även läsa en klassiker i år och har hittat flera stycken där till bra pris. Så nu är frågan….SKA JAG eller SKA JAG INTE göra en beställning?

2697552bad93e58d2614ad8452ce9d13

Kommentera

