Just Nu…

… läser jag: De utvalda – Hemligheternas rike. En tegelsten så det lär ta ett tag innan recension kommer på den

… tittar jag på: Poldark, Downton Abbey & Once Upon A Time.

… lyssnar jag på: Elvis Presley

… spelar jag: Pyramid Solitaire, kan fortfarande inte släppa det här beroendeframkallande spelet

… äter jag helst: Våfflor

… längtar jag efter: Helg med musikalbesök

… vill jag tipsa om: Glöm ej att ta vara på de lässtunder som dyker upp på oväntade ställen. Njut av dem!

2ab4a901d49abc63939fb1b05deeac13

2 thoughts on “Just Nu…

  1. Svar: Det är en sådan lättnad att göra sig av med böcker (även om det också är lite jobbigt)! Precis som du så gjorde jag mig av med en hel del böcker för några månader sedan och jag kommer inte heller ihåg vilka det var…

    Det är absolut mer hälsosamt att köpa böcker i den takten som man läser dem, och att ha en lite mindre att läsa-hög! Önskar att jag inte hade så många olästa

    Gilla

    1. Samma här! Jag har ca 20 olästa kvar i hyllan just nu. Men de var över 60 när jag började så det går ju bra. Tar jag någon bok i grovsoprummet eller köper hem ser jag faktiskt till att läsa dem direkt så att dem inte står här hemma och samlar damm sedan och det känns mycket bättre. 😀

      Gilla

Kommentera

