More About Paddington

51Viy7FHUfL._SY344_BO1,204,203,200_

Berättelserna om björnen Paddington har förtrollat barn världen över i mer än 50 år och visst även en och annan vuxen. Mig inkluderad!

Visst är det något speciellt med att plocka upp en bok som man älskade som barn, och fortfarande älskar? Jag kom på mig själv med att sitta och le samt skratta under läsandets gång åt de dråpliga situationer Paddington hamnar i när han gång på gång bara försöker vara snäll och hjälpsam. More About Paddington är en härlig samling av dessa konstiga situationer som avlöser varandra. Vad kan jag säga, Jag älskar det!

Kommentera

