Shadowhunters!

shadowhunters-banner

Då var äntligen premiären av Shadowhunters över och jag måste säga att jag må vara en supernörd när det gäller sånt här och detta kommer verkligen att bli en ny favoritserie att följa slaviskt!

Jag har bara läst den fösta boken men jag gillade verkligen hur första avsnittet fortlöpte och jag måste passa på att hylla Alan Van Sprang (Valentine) och Harry Shum Jr (Magnus) lite extra. Jösses vilken fokus och power de hade. Vill se avsnitt 2 NU! Men tills dess så hinner jag ju njuta av avsnitt 1 ett par gånger till.

Såg ni premiären av Shadowhunters? Vad tyckte ni?

916335_587913008027193_2062358161_n-1024x684.jpg

 

4 thoughts on “Shadowhunters!

    1. Jag tycker att du ska se den, ha inga förväntningar alls så kommer det bli toppen. Första avsnittet går snabbt men jag tror att det kommer bli ännu bättre ju längre det går. Tyckte denna var väldigt mycket bättre än filmen. Skådespelarna är mer rätt för rollerna 😀

      Gilla

  1. Jag kollade på det igår och tyckte att det var helt okej. Blir lite besviken på att man ändrar på så mycket, och är inte alltför förtjust i skådespelaren som spelar Clary. Men kommer helt klart att se fortsättningen och hoppas att det tar sig. Gillade för övrigt också Harry Shum Jr som Magnus Bane, och Valentine här var ju betydligt bättre än han i filmen. 🙂

    Gilla

    1. Nej jag hade också lite svårt för Clary men hoppas verkligen att hon växer till sig i rollen ju längre det går. Precis som sammanhållningen bland skådespelarna. Men jag tror den kan bli väldigt bra. Jag är inte ett fan av filmen och tycker denna serie är mer rätt än vad den var men jag har ju bara läst första boken och det var ett bra tag sedan men tyckte serien gjorde bra ifrån sig 😛

      Gilla

Kommentera

