Första Bokinköpet för 2016

Jag kommer såklart att fortsätta bearbeta mina olästa böcker i bokhyllan under året som går, då 2015 gick väldigt bra på den fronten. Men när man reser till London och besöker Waterstones på Piccadilly då är det svårt att inte handla med sig något hem. Men denna gång var jag lite smartare än vad jag brukar vara och planerade vilka böcker som skulle få följa med hem från England om jag hamnade i den affären. Och det är ju självklart att man måste hamna i den affären någon gång under resan eller hur?

De böcker som fick följa med hem denna gång var dessa:

Bok

Förutom böckerna som fick följa med hem från London så fick jag hem denna bok nu i veckan då jag numera är en prenumerant av bokboxen Owlcrate. Ser sjukt mycket fram emot att läsa denna!

WorldsOfInkAndShadow-480x721

2 thoughts on “Första Bokinköpet för 2016

    1. Japp du får inte missa den affären tror den är 6 våningar om jag inte minns helt fel nu.

      Samma här har velat läsa den väldigt länge nu men det har inte blivit av. Ska bara läsa ut de andra två jag läser nu innan jag kan börja med den 😀

      Gilla

Kommentera

