Recension: Fantastic Beasts & Where To Find Them

A copy of Fantastic Beasts & Where to Find Them resides in almost every wizarding household in the country. Now Muggles too have the chance to discover where the Quintaped lives, what the Puffskein eats and why it is best not to leave milk out for a Knarl.

fantasticbeasts
Fantastic Beasts & Where to Find Them fick följa med mig hem från senaste London resan och detta är väl mer en superdupernörd bok på alla sätt och vis. Om man älskar Harry Potter och vill veta mer om vilka magiska vidunder som finns i både mugglar världen och den magiska världen så är detta en bok för dig. Detta är en uppslagsbok från A-Y med korta beskrivningar om varje varelse. Hade inte trott att jag skulle gilla den så mycket som jag gjorde.

Jag antar att filmen handlar om Newt Scamander och hur han har samlat in denna information vilket gör mig extremt nyfiken för jag har sett trailern och den är ju bara så häftig!

Ifall ni missat den så slänger jag även in trailern här nedan:

7 thoughts on “Recension: Fantastic Beasts & Where To Find Them

  1. Det kommer verkligen bli spännande att se den! Påtal om Harry Potter har någon av er läst J.K Rowlings nya bok, Harry Potter and the cursed child? Jag har själv inte gjort det, men den står i min TBR lista.

    Gilla

Kommentera

