Black Ice

o_blackiem-printcyk_10737

Under en vandring i Klippiga bergen överraskas Britt Pfeiffer och hennes kompis av en plötslig snöstorm och söker skydd i en ensligt belägen stuga. Där gömmer sig två killar som visar sig vara på flykt undan polisen och snart förvandlas den efterlängtade semestern till ett brutalt gisslandrama. I utbyte mot sitt liv går Britt med på att leda killarna nerför bergssluttningen. Men trots att hon är deras fånge känner Britt en enorm dragning till en av kidnapparna och hon blir allt mer osäker. Är han verkligen hennes fiende?

I Black Ice har Becca Fitzpatrick verkligen fått med allt. Spänning, action, kärlek, vänskap, oväntade situationer och vändningar som får en att sluka allt på en och samma gång. Jag vet med mig att jag blev ruggigt irriterad på att tunnelbaneresan till jobbet tog slut just när det var som mest spännande i boken. Den här boken har allt och jag är positivt överraskad för jag gillade den så mycket mer än vad jag trodde. Den får högsta poäng! Vågar inte skriva så mycket för jag är rädd att avslöja för mycket. Tycker att alla som får chansen ska läsa boken för den är ju så ruggigt bra.

Jag ser fram emot att läsa hennes nästkommande bok Ljug För Mig inom en snar framtid för nu fick jag blodad tand!

Kommentera

