Disclaimer

IMG_8687pm
När en ruggigt spännande bok hamnar på Catherine´s sängbord, kryper hon upp i sängen och börjar att läsa. Men ju fler sidor hon läser, desto mer rädd blir hon. Boken berättar nämligen hennes allra mörkaste hemlighet. En hemlighet hon trodde att ingen visste om.

Disclaimer blev ett sista-minuten köp när jag var i London och det ångrar jag inte!
Från början förstod jag inte riktigt vem som var vem då den är skriven ur flera personers synvinklar under samma händelse men när jag väl kom in i det så slukade jag den i ett nafs. Den är spännande och får en att tänka till. Vad är egentligen sanningen? Och vem har egentligen skrivit boken och hur har den hamnat hemma hos Catherine?

Älskar att man får tänka till och att linjen mellan svart och vitt suddas ut. Man får följa flera personers handlingar och känslor. Jag gillar det väldigt mycket!

 

Kommentera

