Sommar, sol och härliga böcker

Bokhyllan svämmar över av böcker och jag har äntligen tid att faktiskt sätta mig ner och läsa lite. Hur underbart är det inte att läsårstiden äntligen har kommit tillbaka? En av de bästa sakerna jag vet om sommaren är när man tar cykeln bort till stranden som är öde och sätter sig där med en bra bok som enda sällskap. Det är livskvalité! Tänkte att jag ska ta tag i att fota alla (eller okej kanske inte alla för det hade blivit väldigt många inlägg då, så det får nog bli en del av alla) olästa böcker som har stått där i hyllan och bara väntat på att få bli lästa. Problemet nu är att jag inte vet vilken bok jag ska börja med…

 

Vad läser ni just nu?

6 thoughts on “Sommar, sol och härliga böcker

    1. Åh diktböcker är jag väldigt dålig på att läsa, kan du tipsa om någon bra? Började på tre böcker för att jag inte kunde bestämma mig för vilken som skulle bli först ut av dem. Kram

      Gilla

  1. Jag läser P.S. I Still Love You av Jenny Han, andra delen av To All The Boys I’ve Loved Before.
    Jag tycker de böckerna är jättehärliga, speciellt nu till sommaren!

    Gilla

Kommentera

