Hur går det med läsningen?

Jag har tyvärr hamnat i en liten läs svacka då jag har gått på semester och inte längre har lång resväg där man kan passa på att läsa lite.

Jag hade en Topp 5 böcker som jag skulle läsa, ska vi se hur det har gått med det?

Safe Haven av Nicholas Sparks
Girl in the Arena av Lise Haines
Blood Promise av Richelle Meade
Fragments av Dan Wells
The White Princess av Philippa Gregory

De fetmarkerade är dem som jag har läst hittills, anledningen till att Fragments är halvmarkerad är att jag precis har påbörjat den och den är väldigt lång.

Favorit av dem jag läst – Blood Promise och Safe Haven

2 thoughts on “Hur går det med läsningen?

Kommentera

