Book Haul Oktober

Oktober har varit en riktig bra månad för nya böcker här hemma hos mig. Anledningen är att jag har fyllt år och fått böcker i present. Men jag har även fyndat några böcker för en skamlig peng. Men nu vill ni väl se dem va?

Böckerna som jag fick i födelsedagspresent, fick jag faktiskt av min kollega här på Bokprinsessorna. Tack Pernilla!


Sedan kommer vi till dem 3 böckerna som jag verkligen kan kalla för fynd. Jag gick nämligen spontant in i en secondhand affär här i närheten och fyndade alla dessa böcker för sammanlagt 10kr. Helt Galet!

Jag har redan börjat på Änglafall och kan bara säga Åh Jösses vilken fantastisk bok! Så jag är mer än nöjd över Oktober månad kan jag meddela.

Har ni köpt/fått något denna månad?

Kommentera

