Ingen annan är som du

IMG_2935

Handling:  Tillbaka till Soppero. Nu kommer den fristående fortsättningen på de rosade Sms från Soppero och Hej vacker. Ett drygt år har gått och Agnes liv är upp och ner. Henrik har gjort slut utan att förklara varför och hon sörjer och undrar om han har träffat en ny tjej. Resorna till Soppero blir ångestfyllda eftersom hon både vill och inte vill träffa honom.

Vad jag tyckte: Bok tre i serien om Agnes är bättre än tvåan enligt mig. Den här boken hade ändå en mysig feelgoodstämning i delar av den. En positiv del i boken var att det var mer av vad som händer när Agnes är uppe i Norrland och inte i Solna. Jag gillar generellt de delarna av böckerna lite mer. De här böckerna är väl mer inriktade mot yngre, 12-15 år skulle jag säga men trots det så tycker jag att de är bra.

Vet någon var man kan få tag i sista delen Hitta hem som fysiskt exemplar? Jag hittar den bara som e-bok 😦

Kommentera

