Book Haul: November

November är över vilket betyder att det bara är en månad kvar på det här året som har gått alldeles för snabbt om ni frågar mig. Så vad har vi lyckas samla på oss under månaden som gått då?

Vi börjar med boken som vi vann hos bokfreak som vi ser fram emot att läsa så snart som vi bara kan!

img_6134

Jag vet att jag har talat om det förut men grovsoprummet vid jobbet är ganska så toppen. Det verkar bo en hel del läsare i området som så generöst delar med sig av böckerna efteråt. Denna gång kom jag hem med dessa två skönheter. Brobyggarna har jag velat läsa sedan jag läste ett smygexemplar för många år sedan. Och självklart kunde jag inte stoppa mig själv när jag fann klassikern Den Allvarsamma Leken.

img_9344

Det blev även den tredje delen i serien om Penny och hennes blogg Girl Online.

20161128_122130

Sist men inte minst så hade Leila Lindholm signering av sina böcker och hon hade ett specialerbjudande på sina två senaste böcker så de fick följa med mig hem. Det ska bli kul att testa lite nya recept.

leilas-bocker

 

Kommentera

