Veckans Bokbloggsfråga

Hur viktiga är bilderna när du bloggar och när du läser bloggar? Vad föredrar du när du läser bokrecensioner, förlagets officiella bild på bokomslaget eller personligt tagna bilder på boken ifråga? Har du något annat att tipsa om eller diskutera kring när det gäller bilder på bokbloggar?

love-books

Jag tycker personligen att det är riktigt kul att se era egna fotograferade bilder just för att många av er är så sjukt kreativa när det kommer till det. Jag gillar det själv men den här senaste halvåret har jag inte haft orken till att själv fotografera böckerna så jag har valt bokförlagets bilder på omslagen och det har ju gått bra det med. Men jag ska bättra på mig med att fotografera bilder tills nästa år.

Innehållsmässigt läser jag det jag känner för, vilket ibland är om det är någon speciell bok jag ser och blir nyfiken på att läsa era recensioner om. Ibland läser jag 5 random bokbloggar inlägg för inlägg det beror lite på hur jag känner för stunden.

Hur känner ni? Varför läser ni just denna blogg? Är det inläggen i sig och vill ni se fler bilder? 

2 thoughts on “Veckans Bokbloggsfråga

Kommentera

