#Hyllvärmare2017

picmonkey-image

Ciccis Bokblogg har precis som jag antar att många av oss andra också har, många böcker ståendes i bokhyllorna som har stått alldeles för länge och väntat på att bli lästa. Därför har hon startat hashtagen #Hyllvärmare2017 på Instagram för att helt enkelt utmana sig själv och oss andra att ta itu med just dem böckerna. Mycket bra utmaning Cicci, självklart tänker vi här på Bokprinsessorna vara med!

Jag (Lena) har beslutat att försöka få med i alla fall 10 stycken böcker i denna utmaning, sedan kanske det blir fler längst med vägen men det återstår att se.

2 thoughts on “#Hyllvärmare2017

    1. Så var jag för något år sedan innan jag började ta itu med dem olästa. Då hade jag 90 st olästa men efter bearbetningen är dem nu nere i 40 st. Men ibland fylls ju hyllan på också hehe 😛

      Gilla

Kommentera

