Hur går det med utmaningarna?

m

I början av året så skrev jag lite om mina bokiga utmaningar som jag skulle följa detta år. En del har blivit ändrat men det mesta är sig likt. Ska vi ta och kika lite på hur det ser ut i dagsläget?

Goodreads TBR-list:
Planen var att läsa minst 5 stycken av böckerna som fanns på min TBR-lista på Goodreads, tyvärr har jag ännu inte läst någon av dem men de är inköpta och redo att läsas.

Bokhylleprojektet numer omdöpt till Hyllvärmare 2017:
Jag satte som mål att läsa minst 10 stycken av dem böcker som stått länge i bokhyllan och jag har just nu läst 1 av dem, men det är absolut något som jag kommer fortsätta med i fortsättningen.

Goodreads Reading Challange:
Målet för 2017 är att läsa 25 böcker och jag har hunnit en bit på vägen med mina 5 utlästa böcker. Haft en liten lässvacka men den går väl över snart får man hoppas på!

Hur är det med er, har ni några utmaningar som ni satsar på och hur går det med dem?

Kommentera

