BookHaul: Februari

Jaha bättre sent än aldrig brukar man ju säga så här kommer vår bokhaul för Februari månad. Förutom Bokreaböckerna så fann vi dessa godingar hitta ett nytt hem hos oss…

IMG_6407

Från Modernista kom dessa söta böcker skrivna av Beatrix Potter. Tack! Recensioner av dessa böcker ligger redan uppe på bloggen!

IMG_6411.JPG

Såklart så kom det även en ny Owlcrate box i Februari och denna gång kom boken Caraval som sägs vara något för alla som läst The Night Circus, tyvärr har jag inte läst den men det är alltid kul att få nya böcker hem till sig. Undrar vad som kommer denna månad, temat är Sailors, Ships and Seas. Spännande! Skulle ni vilja se en samling av böckerna jag fått i Owlcrate boxarna sedan innan, det kanske är en bokprenumeration för er?

DSC03467

Jag rensade bort lite i min boksamling under januari och februari och när jag åkte för att lämna in de till secondhandbutiken så hittade jag dessa böcker för fem kronor styck. Då kunde jag inte tacka nej, speciellt inte eftersom jag velat läsa Looking for Alaska och A Christmas Carol rätt länge nu. The Little Shop of Happy Ever After verkar vara en chiclit med boktema så det låter lovande. Om man har lämnat in 2 ½ påsar med böcker så gör det väl inget om man kommer hem med fyra nya böcker till samlingen (speciellt när pengarna för de dessutom går till välgörenhet)?

2 thoughts on “BookHaul: Februari

  1. Hoho! Jag vill jättegärna se böckerna från Owlcrate! 🙂 (Caraval var även FairyLoots bok förra månaden, har inte hunnit läsa den än, men hoppas att vi båda kommer att tycka om den).

    Gilla

    1. Jag har inte heller hunnit påbörja den tyvärr men hoppas att du också kommer att gilla den. Ska bli spännande att se vad du tycker om den sedan! 🙂

      Ska försöka slänga ihop ett Owlcrate inlägg inom en snar framtid 🙂

      Gilla

Kommentera

