Bokrean 2017 + Sammanfattning 2016

Nu har årets bokrea gått av stapeln och vi tänkte göra en sammanfattning av förra årets bokreaböcker samt visa er de nyinförskaffade för i år i detta inlägg…

l
Köpta förra året: 11 st
Lästa:
6 st
Kommentar: Jag gick visst lite bananas med presentkorten förra bokrean. Dock så har jag påbörjat läsningen av bok nummer 7 så jag har i alla fall kommit halvvägs med läsningen av dem. Böckerna nedan är dem som jag har köpt på årets bokrea, vilket hade ett magert utbud.

img_6338

p

Köpta förra året: 12 st
Lästa:
4 st
Kommentar: Jag har visst bara läst en tredjedel av böckerna från förra årets bokrea. Oops. Men jag har istället börjat ta itu med några av böckerna som agerat hyllvärmare under en alltför lång tid. Böckerna nedan är de jag har fyndat (hittills) på årets bokrea.

 

Kommentera

