Lästa böcker maj 2017

Under maj blev det tre stycken utlästa böcker för min del och jag tänkte börja lägga upp vilka böcker jag läst ut varje månad här på bloggen nu. Två av böckerna var med i aprils bokhaul, vilket är positivt i och med att de inte har stått och samlat damm då. Alla dessa tre böcker gillade jag av olika anledningar, men den jag fastnade lite extra för var Hundra omistliga ting. Capture Your Style är dock riktigt bra om man vill ha lite fototips och Bridget Jones är alltid lika rolig att läsa om.

Kommentera

