Book Haul: Juni

Lena: 

IMG_0165

Eftersom jag är med i en ny bokcirkel (inlägg om det kommer i snart) så beställde jag hem månadens bok som var Love & Gelato av Jenna Evans Welch.

Pernilla:

För min del blev det att jag äntligen klickade hem sista delen i Sms från Soppero serien, nämligen Hitta hem. De släppte den på pocket igen och efter att ha varit på jakt efter den i över ett år så klickade jag hem den så fort den var i lager på cdon. Det blev även en beställning på Harry Potter och de vises sten och Harry Potter och hemligheternas kammare, de illustrerade versionerna, eftersom jag hade både rabatt och presentkort att utnyttja. Sen hade Akademibokhandeln extrapris på några Kristin Hannah böcker (Vad som än händer, Sanningens ögonblick samt Sommaren hon återvände) som jag vill läsa så det blev de också. Oops.

Kommentera

