Publicerad i Okategoriserade

Läsutmaning: Lavender Lit | Hur går det?

Hej vänner, nu har det gått nästan 4 månader av det nya året och det är dags för att göra en check in om hur det går med min Lavender Lit läsutmaning. Som ni vet så är mitt mål att läsa allting som utgetts hos Lavender Lit men tyvärr råkade jag ut för en envis lässvacka under Februari månad så det har gått lite sådär måste jag erkänna. Men låt oss kika på hur det ser ut just nu…

Böcker att läsa från Lavender Lit:
Vi är alla helt utom oss – Karen Joy Fowler
Frankie Landau-Banks – E. Lockhart
Dumplin´ – Julie Murphy
Om jag var din tjej – Meredith Russo
Fejk – E. Lockhart
Triangel – Nic Stone
När du läser det här – Mary Adkins
Innan ni tog oss – Lisa Wingate
Inte för nära – Colleen Oakley
Allt det vackra är inte förstört – Danielle Younge Ullman
3 saker jag inte vet om dig – Julie Buxbaum
Min bästa väns fru – Peo Bengtsson
Dan före dan – Felicia Welander
Allt du gav mig var minnen – Adam Silvera
Sånger från hjärtat – Kasie West
Evie Drake börjar om – Linda Holmes
I väntan på Jacques – Elin Säfström
2 hjärtans karameller – Sofia Fritzson
Children of Blood and Bone: Upproret – Tomi Adeyemi
Sommaren jag blev vacker – Jenny Han
Sommaren utan dig – Jenny Han
Sommaren för evigt – Jenny Han
12 hundar i juletid – Lizzie Shane
Daisys gamla folkabuss – Ali McNamara
De bortglömda namnens bok – Kristin Harmel
Sommarmöten – Emily Henry
Den sista migrationen – Charlotte McConaghy
Löften, kyssar och varm choklad – Sofia Fritzson
Bara en dejt – Sofia Fritzson
Där drömmar möts – Sofia Fritzson
Skogen där stjärnorna lockar – Kristin Harmel
Kates Bessynerliga Pysselbutik – Ali McNamara
Siden, Pärlor och vit marsipan – Sofia Fritzson
Familjehemligheter på Hedgehog Hollow – Jessica Redland
Lycka på Landet – Sofia Fritzson
Vad hjärtat vill – Sofia Fritzson
Steg för steg – Felicia Welander
Bokälskare – Emily Henry
En familj av lögnare – E. Lockhart
Salta tårar och söta bullar – Sofia Fritzon
Bröllop på Hedgehog Hollow – Jessica Redland
Hopp om Kärlek – Sofia Fritzon
Dottern i Paris – Kristin Harmel
Min lyckliga plats – Emily Henry
Solglimtar bland molnen – Ali McNamara
Vi Var Lögnare – E. Lockhart
Den mestandels otroliga historien om Tanner & Louise – Colleen Oakley
Minnen från Förr – Sofia Fritzson
Kvinna Saknad – Mary Kubica

Antal böcker lästa: 7
Antal böcker kvar att läsa: 43
Mina tankar: Som sagt jag hamnade i en läs svacka så det kan man inte göra något åt men jag är fortfarande väldigt taggad på att fortsätta detta projekt och ser fram emot fler fantastiska böcker från Lavender Lits utgivning. Har sett att det kommer ut ytterligare riktigt bra och spännande böcker senare under året som jag mer än gärna vill lägga vantarna på. Efter nästa kvartal kanske jag även uppdaterar denna lista med dem titlarna för att kunna ha lite mer koll på hur det ser ut. Nu ska jag fortsätta att gotta ner mig i fler fantastiska böcker från Lavender Lit.

Lämna en kommentar