Publicerad i Listor

Snälla tomten

De senaste åren har vi gjort ett inlägg inför jul med våra topp tre böcker på önskelistan. Traditioner är till för att hållas va? Så här kommer årets önskelistor.

Lena

9789187671456_200x_amerikanska-gudar_e-bok9789137146799_200x_en-enda-risk9780307719775_200x_q-a-a-day-5-year-journal
Efter att ha besökt Comic Con och hört Ricky Whittle tala om sitt senaste projekt Amerikanska Gudar så kände jag att wow detta är något som jag måste läsa. Tyvärr finns den bara i E-bok överallt. En Enda Risk är den tredje delen i Simona Ahrnstedts nya serie och även om jag endast läst den första så vet jag att jag kommer älska den. Och sedan såg jag faktiskt att Pernilla också hade denna bok på sin lista, jag visste inte att det fanns en version med 5 år utan trodde det bara fanns en för 3 men den står i alla fall på min bokiga önskelista.

Pernilla

boktomten

Allra, allra, allra längst upp på min bokönskelista, ungefär som stjärnan i granen, i år står en Happiness Planner, 100 dagars versionen, och då helst en i rosa. Lite längre ner på listan hittar man Q&A a Day a Five Year Journal och på tredje plats återfinns Toner i natten av Jojo Moyes.

Lämna en kommentar